Automatisch facturen bij leveranciers ophalen en verwerken in de boekhouding? Sinds kort biedt Minox deze unieke mogelijkheid. Het verwerken van inkomende facturen kost tijd. Steeds vaker laten leveranciers het aan hun klanten over om zelf facturen op te halen uit hun portal. “U herkent het vast. E-mails van leveranciers met de melding: Uw factuur staat bij ons klaar”.

Minox lost deze frustratie voor u op. In Minox worden de leveranciersgegevens beheerd. Elke nacht controleert Minox of er facturen klaar staan. Deze facturen worden, zonder handmatige actie, automatisch in de boekhouding verwerkt. Tevens wordt de PDF factuur gelinkt aan de boeking en aan de openstaande post, zodat u deze snel kunt raadplegen. Handig is de extra mogelijkheid om inkomende facturen tijdelijk te blokkeren voor betaling. Deze nieuwe feature is niet alleen geschikt voor ondernemers, maar ook voor administratie- en accountantskantoren, die samen met hun klant de administratie voeren. Het is een logische stap richting volledige automatisering.

Meer informatie: http://www.minox.nl  

Bron: Accountantsonline

Minox Software introduceert ‘Automatisch facturen ophalen’